woensdag 23 mei 2012

Blog en statistiek

In de veronderstelling dat wij werken in een besloten gebied waarin we naar hartelust kunnen expirimenteren en fouten maken, onzin dingen doen etc., kom ik het onderdeel van de bolgger waar de statistiek bijgehouden wordt. Blijkt dat mijn berichten zeer goed gelezen worden waarbij waarschijnlijk het trefwoord Floriade hoog scoort. Zelfs in de USA en Canada leest men mijn ervaringen. Een mens blijft zich verbazen. Zelfs vorige maand, toen dit blog nog niet bestond, werd het al 88 keer gelezen. Dat dit kan moet door de mogelijkheid tot reizen in de tijd gerealiseerd zijn. Doe mij ook een ticket op die trein!

3 opmerkingen:

  1. Dat is zeker opmerkelijk. Ben benieuwd hoe die statistieken tot stand zijn gekomen. En hoe zit het met je instellingen? Als je a.s. Donderdag op kantoor bent loop ik even bij je langs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Gwenda,

      ik heb donderdag afspraken elders in het land. Wordt maandagmiddag 4 juni.

      vr.gr.
      Teun

      Verwijderen
  2. Hoi Teun,

    Wat leuk om jou ook hier tegen te komen.. Zo te zien ben je al flink aan de slag geweest met de opdrachten! Ik ben vorige week pas na de startbijeenkomst aangehaakt, en na wat problemen met mijn account op het werk en blogger kan ik nu dan ook eindelijk van start! Tot volgende week bij de volgende bijeenkomst!

    Groetjes, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen