dinsdag 5 juni 2012

Prezie

Omdat mijn vrouw onderwijs geeft had ik de naam Prezie wel eens gehoord. Begrepen dat het een nieuwe manier van dynamisch presenteren is. Leuk maar wat moet je ermee we hebben immers powerpoint! In het kader van Groene dingen toch maar even de tijd genomen om mij te verdiepen in nieuwe vormen van presenteren. Dit ook omdat ik mij recent bewust werd dat een deel van het huidige gehoor onder onze leden een voorkeur hebben voor dynamiek in een presentatie en moeite hebben met concentratie als die ontbreekt. Prezie maakt op mij wel indruk. Ik stel mij voor dat het een goed hulpmiddel is dat past bij deze tijd. Tegelijkertijd kom je er dan ook achter dat er veel meer met Prezie vergelijkbare technieken ontwikkeld zijn. Dan doet de vraag zich voor wat gaan wij als LTO Noord aanschaffen, waar gaan we onze medewerkers op trainen en wat wordt voor ons de standaard. Alles kan niet en is niet zinvol, een keuze dient gemaakt te worden. Lijkt mij!?

1 opmerking:

  1. Tuurlijk, er moet wel een standaard zijn hoe presentaties eruit zien en wie ze waarvoor gaat gebruiken. Wellicht zijn daar ook al richtlijnen voor...
    Even lachen? Als je zelf wel eens presentaties bijwoont of geeft, is deze standup comeny act zoooo herkenbaar :-)

    Rob

    BeantwoordenVerwijderen