dinsdag 5 juni 2012

you tube en mijn werk

Zelf ben ik niet van de bewegende beelden. Met foto's heb ik veel, bezoek zelfs musea om interessante beelden te bekijken. Op VollegrondsgroenteNET.com, het NETwerk voor alle Vollegrondsgroentetelers, is een plaats ingeruimd voor video's. Met enige oefening lukt het mij daar filmpjes vanuit you tube op te plaatsen. Uit de reactie blijkt dat die filpjes best vaak bekeken worden. Dat is bijzonder omdat het op dit moment slechts filmpjes zijn die al langer op you tube te zien zijn maar daar kennelijk niet door de doelgroep gevonden worden. Uit de reactie is mij ook gebleken dat een deel van de doelgroep er de voorkeur aan geeft om filmpjes te bekijken boven het lezen van tekst! Hoe breng je belangenbehartiging op een film in beeld?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten