donderdag 16 augustus 2012

Databestanden maakt nieuwsgierig

Leuke opdracht om eens met andere zoekmachines aan de slag te gaan. Alle opmerkingen en kanttekeningen bij Google deel ik wel. aan de slag dius met nieuwe mogelijkheden. Via VollegrondsgroenteNet.com is er een verbinding met de Artik+, de bibliotheek in Wageningen. Werkt uitstekend maar ligt er vandaag even uit. Vervolgens ga ik met de zoekmachines van Netwerk Platteland en de Taskforce Multifunctionele Landbouw aan de slag. Op de zoektermen "N binding" en "teelt op water" krijg ik geen hits gepresenteerd. Wanneer ik dat doe met hulp van het Infoloket Platteland krijg ik, tot mijn verrassing een Google resultaatpagina gepresenteerd.
Ik gebruik Google en mijn gezonde boerenverstand, zo slecht is die combinatie nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten