donderdag 16 augustus 2012

Prezi minded?

Tot de cursus had ik nooit van Prezi gehoord anders dan van mijn vrouw die voor het onderwijs weleens leuke dingen doet. Als je vertrouwd en ervaren bent met mindmapping is het maken van een Prezi waarschijnlijk snel en gemakkelijk. Hoeveel van ons beheersen die techniek, vraag ik mij af? als je de techniek namelijk niet beheerst dan is het maken van een goede prezi niet direct een eenvoudige en snelle zaak dan wordt het al snel een kwestie van zwoegen en een arsenaal aan woorden die beter niet gehoord noch gedrukt kunnen worden. Na alles wat ik er nu van weet, en dat is heel goed, dan is mijn conclusie dat je een pro moet zijn om dat instrument te gebruiken. In dit verband vind ik het wel aardig de vraga te stellen Wie van ons benut alle mogelijkheden die een Powerpointpresentie beschikbaar heeft?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten