donderdag 16 augustus 2012

Social media als versneller

Al lange tijd heb ik een linkin profiel en een aanzienlijk aantal mensen in mijn netwerk. Ook volg ik een aantal discussiegroepen en bedrijven. Allemaal heel nuttig en het verbreed je blik. Sinds ik intensief bezig ben met VollegrondsgroenteNet.com is mij duidelijk dat er een samenhang is tussen berichten op bv Twitter en het bezoek aan de website. Persoonlijk vind ik dat vreemd om een aantal reden: berichten in zo weinig tekens dekken heel vaak de lading niet en ik heb niet de tijd al die berichten te volgen en te analyseren. Voor mij werkt dat dus niet. dat het voor anderen wel werkt is iets om rekening mee te houden. Gelukkig zijn er binnen VggNET.com voldoende collega's die berichten de wereld insturen met links naar een uitgebreider en beter onderbouwd bericht op VggNET.com. Uit de statistieken van VggNET.com weten we dat die korte berichten wel degelijk van belang zijn, het versnelt de verspreiding van een bericht in een deel van onze doelgroep

Geen opmerkingen:

Een reactie posten