donderdag 28 juni 2012

wereld van de apps

Voor mij is duidelijk dat apps een belangrijk element worden in de internetcommunicatie. Als VollegrondsgroenteNET.com werken wij eraan om binnen kort de eerste app aan te bieden. Voor groenteteeltbedrijven is de smartphone onmisbaar geworden. Veel zaken worden via dat apparaat afgesproken en bevestigd. 
Recent stond ik voor de keuze van de vraag of ik zelf met zo'n apparaat zou gaan werken. Aan een aantal collega's, die inmiddels ervaring hebben, gevraagd wat zij dan doen met al die toepassingen in en voor hun werk. Mijn conclusie is misschien even wonderlijk als nuchter; ik zie de meerwaarde nog niet. Dat neemt niet weg dat werk snel mobieler geworden is en dat de behoefte verandert. Meer mogelijkheden zie ik in een kleine lichte lap-top die mij in staat stelt plaats onafhankelijk te werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten